среда, 22. фебруар 2012.

УПОЗНАЈТЕ НАС


Пођимо од себе. 
Краљевчани, суграђани, пријатељи, комшије, дозволите нам да нас упознате.
Ми нисмо бучни и неваспитани продавци магле, ми смо културни и цивилизовани саговорници.
Ми нисмо корумпирани и уцењени политиканти, ми смо млади и поштени људи који живе поред вас. 
Ми нисмо ловци на фотеље, ми смо одговорни и упорни борци за социјалну правду. 
Не стидимо се своје земље и свог народа, ми се поносимо Србијом и Србима. За нас Србија није власт коју су нам наметнули странци, за нас сте Србија ви који се не чујете и не видите у овом медијском мраку.  За нас је Србија све оно чиме смо се поносили вековима, сви свеци, краљеви, научници, песници, устаници, сељаци, сви који су нас својим поштењем, достојанством и вером сачували и одржали.

Никада се пре нисмо бавили политиком. Имамо своја занимања, породице, животне преокупације. Али ево натерани смо катастрофалним стањем у друштву да се огласимо, да устанемо и покушамо да спречимо даље пропадање.  
Не смемо да ћутимо. Немамо право да ништа не предузмемо. Морамо почети однекуд. 
Почнимо од породице, заштитимо и ојачајмо породицу, дајмо родитељима могућност да рађају и подижу децу. Породица је основа сваког друштва. Пре свих других задатака и циљева морамо зауставити одумирање овога народа, морамо створити економску сигурност  за заснивање и ширење породице, морамо подстицати наталитет. Двери су једини покрет у Србији који породицу ставља на прво место! По томе се разликујемо од свих других странака и покрета. 
Окупљамо пробране, истакнуте стручњаке из области економије, агрономије, предузетништва, медицине, културе... Стварамо широки национални фронт за оздрављење Србије, то је једини начин да Србија опстане! 


Имамо Нови народни договор, у којем су стручњаци  изнели јасан план развоја у наредном периоду. Тај договор је доступан јавности. Дођите у наше повереништво у Краљеву, у улици Цара Лазара број  21, и радо ћемо вас упознати са свим појединостима. Позовите нас да ми дођемо код вас и радо ћемо се одазвати.

Пријатељи, ми смо кренули, стајања нема! Не смемо нашој деци оставити дужничко ропство и изопачен систем. Ваша помоћ нам је неопходна, без вас не можемо! Кажите за Двери свима које знате, не клоните духом, док год се боримо има наде и има спаса! Наша рука вам је пружена, наша врата су вам отворена. Уз Божју помоћ – за здраво Краљево, за здраву  Србију!


Данило Спасојевић 





Нема коментара:

Постави коментар